دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش آوای خزر به نقل از ایرنا، موضوع از دست دادن مخاطبان به چند عامل بستگی دارد؛ اول تنوع و کاربرد محصولی که عرضه می‌کنید و دوم تولید محتوایی که برای معرفی کردن و تبلیغات محصول خود استفاده می‌کنید. عامل دوم به قدری اهمیت دارد که اگر عامل اول یعنی محصول شما کاربردی باشد ولی در تولید محتوا ضعیف باشید می‌توان گفت شاید هرگز به موفقیتی که در ذهن خود می‌پرورانید دست نیابید؛ اما اگر در تولید محتوا برای کسب‌وکار خود قدم درستی بردارید بدون شک موفق خواهید شد. مهم این است که شما از جامعه‌ای که به عنوان فالوئر در اختیار خود دارید بتوانید به‌درستی استفاده کنید نه این‌که عدد فالوئرهای خود را بالا ببرید.

۱-  به نیازها گوش بدهید

این موضوع شاید مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت شروع یک کسب‌وکار و ادامه آن باشد. هوشیاری و نکته‌سنجی در این پله خیلی مهم است. سعی کنید بفهمید که فالوئرهای شما به چه چیزی احتیاج دارند و چه چیزی آنها را به وجد می‌آورد. دقت داشته باشید اگر محصول شما کاملا متناسب با نیازهای آنها باشد اما تبلیغات شما این کاربردش را پوشش ندهد، درصد خیلی کمی از افراد بین آن محصول و کاربردش در زندگی ارتباط برقرار کنند. از بین تبلیغاتی که انجام می‌دهید و از مواردی که خوب نتیجه گرفته‌اید، نکات طلایی را شناسایی و برای خود قالب تبلیغاتی بسازید و آن قالب را تکرار کنید. نکات طلایی می‌تواند نوع ادبیات متنی باشد که نوشته‌اید، نوع عکسی باشد که گرفته‌اید یا حتی ساعتی باشد که پست را آپلود کرده‌اید.

۲- محصولات کاربردی را کاربردی تبلیغ کنید

محصولات کاربردی را فقط معرفی نکنید؛ افراد زیادی محصولات را معرفی و قیمت‌گذاری می‌کنند اما پیشنهاد ما این است که محصولات را کاربردی تبلیغ کنید. یعنی نه‌تنها قیمت و محصول را معرفی کنید بلکه نوع کاربرد آن در زندگی را بازگو کنید. این موضوع باعث می‌شود که موضوع را به طور کامل برای مخاطب ‌خود روشن کنید و در زمان کمتری او را متوجه ارزش و اهمیت محصول خود کنید. روش تبلیغ شما هم خیلی مهم است. همان‌طور که می‌دانید امروزه کمتر کسانی هستند که متن بخوانند. ترجیح اکثریت مخاطبان به نگاه‌کردن تصویر، تماشا کردن ویدئو و خواندن نمودارهای مصور است. شما برای تبلیغ و جلب نظر مخاطب، تنها ۳ ثانیه فرصت دارید.

۳- جنس و نوع صحبت‌ با فالوئرها را درست انتخاب کنید

ما سه نوع گفتار برای صحبت و ارتباط برقرار کردن داریم: فاخرگویی، ساده‌گویی و سطحی‌گویی؛ از فاخرگویی ابدا برای تبلیغات استفاده نکنید. پیشنهاد ما انتخاب ساده‌گویی است. گاهی می‌توانید سطحی‌گویی را هم برای افزایش صمیمیت با مخاطبان به کار ببرید؛ اما اصل نوع گفتار خود را بر ساده‌گویی تنظیم کنید که همه مخاطبان با هر سن و از هر قشر جامعه قادر به درک آن باشند. به خاطر داشته باشید که هرچه بتوانید صمیمیت خود را با مخاطبانتان بیشتر کنید، ادامه کار برایتان راحت‌تر است و موفق‌تر خواهید بود. سطحی‌گویی را با بی‌ادبی اشتباه نگیرید، حد ادب را رعایت کنید و در برندسازی حرفه‌ای قدم‌های حرفه‌ای بردارید.

۴- پشتوانه محکم برای صحبت‌هایتان داشته باشید

این موضوع که بتوانید در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان موفق باشید فوق‌العاده است؛ اما کافی نیست. به عنوان مخاطب نیاز داریم که صحبت‌ها را ساده، قابل فهم و درست بشنویم. درست بودن و اصلیت داشتن صحبت‌ها را خودتان نمی‌توانید به‌تنهایی اثبات کنید. بهتر است برای این کار از صحبت‌ها و نتایج کارشناسان، حقایق علمی با ذکر منبع، وقایع قابل لمس برای اکثریت استفاده کنید. حتی می‌توانید از تجربیات خود و دوستانتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید با اولین قدم اشتباه و از بین بردن اعتماد مخاطبان شما فرصت دومی نخواهید داشت؛ چون با همان اولین بار آنفالو می‌شوید.

۵- روانشناسی رنگ‌ها در تبلیغات کاربرد دارد

افراد زیادی درباره روانشناسی رنگ‌ها تحقیق و مطالعه و از آن استفاده می‌کنند. ما از این علم در ست کردن رنگ لباس‌ها و رنگ اتاق برای آرامش بیشترمان استفاده می‌کنیم؛ اما رنگ‌ها در عمکرد تبلغات شما نیز خیلی موثرند. طبق تجربیات کاربران اقتصادی اینستاگرام، رنگ سبز و زرد شب‌رنگ، بنفش و قرمز بیشترین اثر را در تبلیغات موفق داشتند. برای نوشتن بر روی عکس‌ها و فیلم‌های خود در فضای مجازی از این رنگ‌ها استفاده کنید و سعی کنید فونت نوشته‌هایتان خوانا و در سایز مناسب موبایل‌ها باشد.

۶- ارزش معنوی به پیج خود بدهید

این موضوع مهم است که شما در کار تولید محتوا و تبلیغات خود، موفق و کار درست باشید؛ اما گفتیم که صمیمیت شما با مخاطبانتان بیش از همه اهمیت دارد. پس سعی کنید که برای ارتقای سطح دانش و بالا بردن حس انگیزه در مخاطبان نیز تلاش کنید. به آنها کمک کنید که به رویاهایشان فکر کنند و به آنها برسند. برای آرامش و تفکرشان ارزش قائل شوید. برای فرهنگ‌سازی و جامعه‌ای بهتر داشتن تلاش کنید و در بین فالوئرهایتان راه چگونه بهتر بودن را تبلیغ و تمرین کنید. خوشبختی مانند تلفن ‌همراه است؛ اگر فقط شما آن‌ را داشته باشید و دیگران محروم باشند، شما نمی‌توانید با کسی تماس بگیرید و عملا چیزی که شما اسمش را خوشبختی گذاشته‌اید بدون استفاده می‌شود. پس به همنوعان خود کمک کنید که روزبه‌روز خوشبخت‌تر و زیباتر زندگی کنند و مطمئن باشید در زندگی شما نیز اثر مثبتی خواهد داشت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها